lørdag 11. juli 2009

Lite å gjøre?

Få deg nye hobbyer:D Jeg fikk akkurat to nye i dag: Makrame og scrapbooking^^ Eller, det må vel sies at jeg har drevet litt med scrapbooking før, men det var ikke av den spesielt proffe typen...xP

Dro en tur på Panduro i fjordgata(Trondheim), der hadde de utrolig mye! Ble litt vanskelig å velge blant alt, faktisk så vanskelig at jeg klarte å plukke alt for små perler. Så jeg må ta meg en tur til dit tror jeg:P Men butikken anbefales veldig:)





Fant en side på nettet som viste ganske bra hvordan du går fram når du lager makrame; http://www.perlehuset.no/teknikk-3.91385.no.html. Hvis noen er interessert.

Begynte å prøve meg litt, men det ble litt kjedelig uten perler, så prøvde egentlig bare å få inn teknikken. Det var faktisk utrolig enkelt når jeg først fikk det til^^

7 kommentarer:

  1. Åhhh :D Sååå kjekt, elsker sånne "kreative utfordringer", som eg kaller det på vegne av meg sjøl, det er berre for meg å ta tak i desse utfordringane å gidde å gjere nokke - og da er det kjekt den første stunda også detter eg utav det :P Teit med det der, men eg skal prøve å lage ein sånn makramé eingang :D For DET har eg villa gjere leeeenge :D :D ^^

    SvarSlett
  2. Haha, kjenner meg litt igjen der ja, går i perioderxD men dette e skikkelig gøy:D Gjør det, bare kjøp tråd og perler, og så er du hekta.

    Tommelopp for kreative utfordringer^^:D

    SvarSlett
  3. Hihi, når eg har peng til det; I shall :D Hihi ^^

    JA, tommelopp for kreative utfordringer :P :D ^^

    SvarSlett
  4. Helt enig i tommeloppen! :D

    Du må legge ut bilder av resultater etterhvert :) Det blir garantert bra! Jeg gleder meg til å få se

    SvarSlett
  5. ja ska gjør d^^ håpe d bli bra(: Du må btw bli me te den butikken en gang:D

    SvarSlett
  6. Hei og hopp :) Den butikken har jeg også vært innom, jeg kjøpte en tusj som man kan skrive på klær med. Den er grønn og jeg liker den veldig godt :) Makramé hadde jeg litt hekta på en liten stund, da jeg lagde det til en venninne. Nå skal jeg forsøke å hekle slips hvis jeg bare kommer i gang med det... Aaaalt for mange småprosjekter på gang om dagen, men hei -heller det enn å kjede seg ;)

    Forresten så må du gjerne komme oppom ja, jeg har hatt kjærstebesøk så jeg har vært litt opptatt nå, men har ikke besøk lenger. Litt usikker på hvordan det blir med jobb i helgen, men jeg skal si fra.

    SvarSlett
  7. Ah, så stilig:) Jeg bare elsker den butikken, kommer meg ikke ut derfra...huhu. Hekle slips, så kult! Må få se resultatene^^ Og ja, kjenner meg igjen i alt for mange små og store prosjekt... blir aldri ferdigxD

    Jeg får besøk i morgen, og de blir i hele helga, og på mandag får jeg besøk av ei venninne som blir til torsdag ca. Så får ta det etter det igjen...(:

    SvarSlett