søndag 21. juni 2009

Sommer og sånt

Nå er endelig sola kommet, og jeg begynner å få noe som likner på feriefølelse... Men det går sikkert enda noen dager før jeg innser at det virkelig er fri, og at jeg virkelig kan gjøre hva jeg vil, når jeg vil. (Ok, til en viss grad da) Tror jeg må ryddde bort stabelen med bøker som enda står og ser ondt på meg på pulten. Jeje.

I går ruslet jeg og Emilie oss en tur rundt i nabolaget og knipset noen bilder. Det ble både blomster, symbolske disse- og benkbilder, rusjing, og (alt for små)traktorer. En gøy tur:)

Størsteparten av dagen i dag har jeg bare brukt på å late meg i sola, og ha sosialt samvær med dataen. Gleder meg til de 25 graderne og liknende som visstnok skal komme i neste uke:D












2 kommentarer:

  1. Hei der Ingrid!
    Så flink du er til å skrive , og så artig å se bildene fra butikken min her inne hos deg ;) Hihi

    Velkommen skal dere være igjen om dere går tom for motiva, ha en fin fin midtsommerkveld der i norges vakreste by ;)

    Containergirl

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Vi kommer gjerne igjen, der var det masse motiv og finne for oss^^

    Takk, du også:)

    SvarSlett