søndag 28. juni 2009

Strand, pakking og rot

I dag har det vært enda en av disse varmedeiligesuperherlige dagene med masse sol, og i dag har jeg tatt årets første bad!:D Jeg var forbredt på det verste når jeg gikk ut i vannet, men det var bare utrolig deilig^^ Selv om underlaget besto av tang, stein, tang, og stein, så overlevde vi fint. Det ble også kortspill og soling. En fin dag^^ (Dårlige bilder pga mobilkamera...)

Nam^^

Ja, det var varmt i vannet:D

"Oi... disse kledde jeg jo!"

Ellers har jeg drevet å småpakket litt i kveld, er bare to dager til skrivekurset nå!:D Pakking stresser meg noe utrolig, jeg er alltid livredd for å glemme sånne viktige ting som tannbørste, penger, eller kameralader. Men somregel greier jeg da å få det med meg. Uansett, gleder meg utrolig masse. Og det beste er at det er meldt over 25 grader hver dag i Aurland, der vi skal være... 8-) yay. Blir bra.


Og bare sånn bai de wei;

Hvem har lagt fra seg ting på pulten min?? Ja, dette er rotete til å være megxD

6 kommentarer:

  1. Fler enn meg osm er av typen "INGEN solbriller KLER meg!"?
    Men Tom-André hadde noen som jeg likte, noen lilla som var små at jeg ikke følte meg som en flue :)

    Hvor bada dere?

    SvarSlett
  2. Hahaha, de hørtes fine ut^^<3 Selv om det ikke var jeg som var solbrilleoffer på bildet, så kjenner jeg meg nok igjen ja... de har jo bare sånne sværexD

    Vi bada i Djupvika, en av Lades mange strender... har du/dere vært å sjekka ut noen? Masse å velge mellom i hvertfall^^

    SvarSlett
  3. De er veldig fine, de får meg nesten til å se litt sånn... smart ut, hehe...

    Har ikke bada enda nei, vet ikke helt hvor. Har ikke leita etter strender heller, da, for å være helt ærlig. Men hadde kanskje vært kjekt å leke badenymfe? :)

    SvarSlett
  4. Hehe^^ kan godt være strand-guide, jeg. De fleste befinner seg i hvertfall på Lade:)

    SvarSlett
  5. Kult :D
    Lade vet jeg sånn ca hvor er ja. Har vært like i nærheten, tok noen omveier på tur hjem fra Havna for et par kvelder siden :)

    SvarSlett
  6. Oi der er jo meg jo xD
    Haha jeg visste ikke du hadde blogg:P
    Jeg ordnet også blogg i fjor pga norsk oppgave, men har ikke brukt den, hehe... Fin blogg du har ordnet ;)
    Hilsen DIXIE!

    SvarSlett