torsdag 23. juli 2009

Pizzabesøk, mimring og litt til

I går fikk jeg besøk av Stine. Eller, praktisk talt i forigårs, siden klokka i grunnen har passert midnatt. Men uansett- det var koselig og gøy:) Og hun skal bli her til lørdag. Ting vi har foretatt oss siden hun entret Trondheim, blant annet;

-Spist i Tyholttårnet, der vi rappet med oss to koselige ballonger hjem

-Lekt





-Gått en laang tur opp til Singsaker barneskole, for å mimre tilbake til fjorårets buatreff, og ikke minst hilse/huske på Per.




Og han må virkelig ha savnet buagjengen som satte sånn pris på ham i fjor, for nå har han jammen fått seg dame! Her ser du Kari, hans utkårede. Er hun ikke søt?:)


-Besøkt 7eleven, som vi så trofast besøkte sikkert 20 ganger i løpet av treffet. Jeg kjøpte en browniekjeks siden vi var så godt i gang med å late som vi var ett år tilbake i tid, også er de jo også ekstremt nammenam.




-Badet, i vårt gigantiske blå basseng i bakhagen.

-og sist men ikke minst, funnet fram noen veldig gamle kattebøker by meg fra kottet, og hatt det gøy med høytlesning.

Mer moro blir det nok i morgen:D


11 kommentarer:

  1. Åh, koselig da :)
    Den huskegreia har jeg også lekt med, midt på natta. Kjempegøy!

    SvarSlett
  2. haha, så morsomt:D den dissa ble skikkelig internhumor under buatreffet ifjor; den ble straks døpt Per og fikk sjeldent stå i fred. heller ikke om natten(:

    SvarSlett
  3. Når jeg tenker meg om var det antagelig ikke den samme, for det var sandunderlag på den jeg lekte med. Men det var samme type i alle fall :) Morsomt med sånne interne greier.

    Nå skal jeg nyte en kopp te! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Ooog, ikke for å spamme bloggen din, men jeg tenkte forresten at du burde dele litt av innholdet i katteboka med oss. Det ville blitt en fin blogg!

    SvarSlett
  5. Jeg tror faktisk det kan være den samme, for vi kom fra til at de hadde bytta ut sandunderlaget med noe gulvgreier. Så det virker logisk at det var den:)

    Huhu... det er ca. 60 stk bøker laget av sammenbrettede stifta A4 arkxD og alle handler om..øh... hundre generasjoner med katter^^ du kan jo få se dem hvis du kommer på besøk en gang:) *atteraksjon* hehe neida. Men det var ingen dum ide det, takk for tipset!

    SvarSlett
  6. AHh, men da er det sikekrt den samme da! SÅ kjekt :) Jeg smyger meg med i Per-fanklubben, liksom.

    Åh, jeg vil se dem! Jeg må komme på besøk så snart jeg har tid!

    SvarSlett
  7. PEEEEEEEEEEER !!!!! <3<3 :D *minner*
    Og Kari var søøøøtsøtsøt :D ^^ Heldige Per :3 Hihi :D

    SvarSlett
  8. jaa, ikke sant!:D Årets par^.^<3

    SvarSlett
  9. Åhhh. eg òooooog vil tilbake dit D: Buatreff på Singsaker Skole, plz? :3 eg lika all internhumoren derifrå :O

    Eller, buatreff nesteår allerallerhelst :D sånn, uansett plass :P

    SvarSlett