lørdag 15. august 2009

Sånn litt alt mulig

Av mangel på internett og grunnet ekstrem latskap har blogging blitt nedprioritert den siste tida. Men-*fanfare*- jeg har bestemt meg for at jeg skal prøve å komme i gang skikkelig. For det er jo faktisk gøy, når man først tar seg tid til å sløse bort en kalori eller to på det:)

Jeg lagde en ny header^^ og ble ganske så fornøyd. Men hadde vært fint å kunne litt mer html-stuff, for flaut som det er må jeg innrømme at jeg har problemer med å skifte bakgrunn på sida... Noen som vet hvordan man gjør det?

Og sånn ellers klarer jeg ikke helt å godta(nok et år) at ferien er over om to dager. At det blir back to sene kvelder med lekser, lekser og lekser, og tidlige stressfulle morgener... Akk ja. Men det er jo litt godt å komme i gang igjen også. Sånn i grunnen:)


Den fineste uka av ferien var definitivt Herøy. Nei, du vet sikkert ikke hvor det er, men til informasjon er det verdens vakreste sted. I allefall Norges. Det er en pitteliten øy med ca. 1000 innbyggere oppi Nordland på Helgelandskysten. På denne pittelille øya har vi et feriehus, med utsikt til noen penepene fjell.


Emilie og jeg tok tog, buss, taxi og ferje oppover. Det ble en hel del fotografering, siden vi begge er veldig glad i de fantastiske speilreflekskameraene våre. Testet ut noen nye teknikker og effekter, og har blitt ganske stødig på manuell. Noe som gir en hel del mer muligheter:D og dessuten har jeg begynt å leke meg med photoshop. Genial oppfinnelse.

Ellers ble det telttur, med nydelig solnedgang, usynlige elger og et mislykket skremningsforsøk. Og en tur inn til Sandnessjøen, Norges mest berømte shoppinggate. Det ble også et par turer uti vannet, som forøvrig aldri har vært kaldere. Men pytt. En utrolig herlig uke var det i hvertfall:)







3 kommentarer:

  1. Herlig! :D
    Jeg kan hjelpe deg å skifte bakgrunn. Men jeg vet ikke om eg gidder å forklare over nettet, kan vi ikke bare ta det en gang vi sitter med en pc? :) Du har fått stilig header nå da, det ble veldig mye tøffere på et blunk ;)

    SvarSlett
  2. Takk:D jeg ble selv mye mer fornøyd med denne selv og.

    Det hadde jo vært kjempesnilt hvis du hadde gidda det^^ det kan vi gjøre(;

    SvarSlett
  3. Det er klart jeg gidder ;) Jeg tror jeg skal få tid i morgen kveld, hvis du vil/har tid? Må se det bittelitt an da, i morgen er litt ufullstendig planlagt. Men det kan umulig være så vanskelig å få det til i nærmeste fremtid :)

    SvarSlett