fredag 25. september 2009

Random på en saklig måte

Huff, jeg er virkelig fæl på denne blogginga. Jeg hadde jo planer om å oppdatere den litt ofte, i alle falle en gang i uka eller to. Men...*kremt* ja. Det krever jo ganske mange kalorier å skrive et innlegg, så det har desverre blitt nedprioritert....

Jeg nevnte jo Green Day-konserten i et av de forrige innleggene- guess vatt? Det ligger fire BILLETTER i fysisk form på rommet mitt!!!:D:D:D Pappa ropte fra verandaen at billettene var ordnet da jeg, Ingvil og Emilie sto utenfor og prata. Gjett om vi tok av? Kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg, det blir så SYKT rått...mohaha^^ bare 17 dager igjen!
Vi reiser nedover lørdagen før, og var så heldige at vi fikk lov å bo hos søskenbarnet til mamman til Emilie. Reiser med tog, det er så koselig! Jeg liker at reisen tar lang tid, det gir en følelse av å virkelig dra langt på en måte. Hvis vi hadde tatt fly hadde vi på under en time landet på Gardemoen uten å rekke å få noe særlig reisefølelse i det hele tatt. Så tommelopp for tog:)

Hurra!^.^

Ellers føler jeg at jeg har vært i skikkelig kreativt humør i det siste. Har laga skjellramma jeg har tenkt på å lage lenge, surra med makramé og scrapbooking fra ferien. Dessuten har jeg tenkt å lage gelélys, det er så fint^^ Skal legge ut noen bilder av det senere.
Har faktisk fått skrevet litt også, kunne ønske jeg gjorde det oftere. Har så utrolig lyst til å få rydda opp i serien min å skrive videre! Nå har jeg fått litt mer orden på personeligheten til hovedpersonen, så tror det skal bli lettere. Den SKAL i alle fall bli ferdig. Selv om det kan ta et par år eller ti...x)

4 kommentarer:

  1. Åhhh, det er lite som er så herlig som å se favorittbandet sitt opptre live. Jeg fikk den samme gleden i sommer, på Hovefestivalen.
    Jeg begynte å grine (ikke sippe, men det rant en tåre eller to) da vokalisten, Draiman, ble rullet ut på scenen i tvangstrøye på båre. Og de spilte nesten alle favorittsangene mine. Jeg skjønner at du gleder deg! :D

    Tog er herlig. Skal til Oslo den 14de, men flybillettene var merkelig nok billigere enn togbillettene, så da ble det by Airforce :P

    SvarSlett
  2. Sorry for dobbelpost, men jeg er også helt for flere blogginnlegg! Liker å lese dem! :D

    SvarSlett
  3. Kristine: Øu je:D^^

    Idunn: Skjønner den følelsen:D Kan se for meg det var en bra opplevelse! Ja, yndlingbandet blir nok noe helt annet enn alt annet, det går vel ikke an å sammenlikne:) Gleder meg noe sykt.

    Tusen takk for oppmuntring til innlegg^^ I'm glad ju laik.

    SvarSlett