tirsdag 29. desember 2009

Hurra

Dette er ikke et innlegg av typen "nå er det så og så lenge siden jeg har blogget, men NÅ folkens, nå skal jeg begynne for alvor, med daglige oppdateringer og masse bilder." Jeg har nemlig brent meg på den før. Og det blir vel litt for dumt å blogge hver andre måned, og da kun med sånne innlegg. Men i det siste har jeg blitt inspirert til å blogge igjen, ganske mye for skrivinga sin skyld. Når skolen begynner på igjen blir det lite tid til skriving, og da kan jo bloggen være grei og ha for å få ut randomness som det heter på fagspråket. Jau. Men først, noen regler tu maiself:

1. Ingen innlegg av typen "Nå er det lenge siden jeg blogget sist..."

2. Ikke vær perfeksjonist, det er en blogg.

3. Når bildene ikke oppfører seg som de skal, vær rolig. Man vil vel ikke ha en bildeopplaster på samvittigheten?

4. Enjoy.


Et bilde fra da jeg og Lise var ute og tok bilder lille juleaften, var nydelig lys.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar