tirsdag 29. desember 2009

Under juletreet dette året...


..lå i mitt tilfelle dette. Og jeg må si jeg ble ganske så fornøyd! Spesielt med den vakre blå rektangelen(ok, en spade er en spade; ipoden) som sto øverst på ønskelista. Nå skal jeg få skikkelig orden på musikken min: ) Mye mer oversiktelig, og jeg er skikkelig facsinert av cover-flowsaken. huhu.

Jeg fikk også mange Green Day cd'er; Bullet in a Bible(forelsket allerede), den etterlengtede American Idiot, Insomniac og 2 x 21st Century Breakdown, som jeg hadde fra før. Men det gjorde ingenting, for det er et hav av andre cd'er jeg vil ha, så da er byttagaranti fin å ha. Var på City Syd sammen med en del andre av Trondheims befolkning som skulle levere tilbake ting. Det eneste kjipe var at de hadde satt ned 21st C.B til 59 kr, fordi det visstnok var en av årets utgivelser... så selv om jeg byttet dem mot en musikk-dvd og en annen cd måtte jeg likevel betale 159 kr ekstra, siden jeg naturlig nok ikke hadde kviteringa. (Jaa, vi ringer onkler/tanter og spør om de kan sende kviteringa på julegaven deres i posten...og forresten, takk for gaven...) Svindel. Men jaja.

Nå begynner jeg forresten å like GD samlingen min ganske bra:D Mangler tre av studioalbumene og et samlealbum av cd'ene + Foxboro Hot Tubs cd'en(et sideprosjekt de har). Men tror jeg skal vente litt, kjedelig å få komplett samling så fort, jeg liker å pløye meg gjennom og nyte det: )

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med å få mye fint til jul, da :D

    SvarSlett
  2. Heldiiig! (litt uheldig med byttingen though)
    Den bodyshop pakken der lukter så utrolig godt.
    :D

    SvarSlett