torsdag 25. februar 2010

En av 365 dager


Se hvor utrolig nydelig vinduet mitt var idag! Åhh, jeg får vårfølelse... gleder meg til sola varmer skikkelig, så man bare kan lukke øyenene og kjenne varmegraderne i ansiktet. Mens man hører smeltet snø sildre i takrennene, og fuglekvitter... overgangen fra vinter til vår er noe av det fineste som finnes^^ Jeg tror ikke det er noe jeg hater mer enn vinter... er ikke en dritt å finne på, det er bare mørkt og kaldt, og jeg liker ikke vintersport-.- Ok, så har jeg ikke prøvd denne bryktede idrettsgrenen kalt slalom, og skøyter er jo litt kos. Men det er tanken på det, tanken på å pakke på seg x anntall lag med ull og andre uhyggelige tekstiler, og gå ut å kjenne minusgraderne bite i rompa, som får meg til å snu i dørstokken. Jeg tror jeg liker vinteren best innenfra jeg.

I dag har jeg vært veldig flink, jeg har vært fysisk aktiv(noe jeg ikke har vært på...uhm, noen uker). Jeg og Emilie sprang 3000 metern(!) i Leangenhallen, trodde jeg skulle få hjertestopp. Uff, jeg må komme meg i form. Men vi klarte det på 18 min, og tror ikke det er så verst, sånn egentlig. Utrolig deilig etterpå, kunne sette meg ned å være lat med good samvittilighet. Og spise litt sjokolade jeg tilfeldigvis fant i kjøleskapet. kremt...

Jeg har spilt litt mer gitar i det siste, og nå er jeg utrolig gira på å få lært meg noen Green Day-sanger! Var vel delvis derfor jeg begynte og, så blir gøy. Men mange er litt vanskelige når jeg har spilt i så kort tid som jeg har, så kommer vel etterhvert. Men iallefall, satt og spilte litt i dag, og da fikk jeg en idé om at jeg kunne ta noen kunstneriske bilder av gitaren! hehe. Her holder vi oss ikke til en hobby om gangen, nei.




Noen av de som titter innom her som spiller/har spilt gitar?:)

6 kommentarer:

  1. Sv; jaaa, minority er nesten best! :O :) Jeg liker også best vinteren innenfra, er utroooolig lei av snø nå :( Og 18 min på 3000 meteren er ganske bra :D jeg tror 6er kravet er 15 min! :) Åssåååå var bildene av gitaren utrooolig kule! :)

    SvarSlett
  2. Sv; JEG ER SÅ ENIG SOM DET GÅR AN Å BLI! :)

    SvarSlett
  3. Vaatt, seriøst?? jeg har aldri fått høyere enn 3 i noe som helst i gym, hoho:D må sjekkes ut.

    Tuusen takk!:D^^

    SvarSlett
  4. Eg spelar (sikkert ikkje overraskande) gitar :D :D :D Er på mitt 5 år no ^^ dvs 5,5 år har eg haldt på :D Det er herleg <3<3 gitar er best :D

    Eg kan Good Riddance på gitar :D

    SvarSlett
  5. Sv; hehe, så gøy :D Jeg har alltid hatt lyst på tatovering, men har ikke visst hva jeg skulle ta, og jeg vil liksom ikke bare ta en for å ta en... Så kom jeg på det da, og nå må jeg bare! Jeg kommer sikkert til å ta min etter sommeren, for jeg må spare penger til den... Og nå må jeg først spare penger til Green Day konserten og Hovefestivalen... Åsså kan jeg ikke sole meg med tatovering... :p

    SvarSlett
  6. sv; Du kan finne ut akkordane og kortid kva akkord skal når her: http://www.azchords.com/g/greenday-tabs-1705/goodriddancetimeofyourlife-tabs-106721.html
    ^^

    SvarSlett