fredag 26. februar 2010

And I'm fucking lazy

Noen ganger kjeder jeg meg så sinnsykt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Også blir jeg i kjede-deppe-humør, og gidder ikke å finne på noe selv om det er masse jeg kunne ha gjort. Det er som en slags dvalemodus. Som om jeg venter på at underholdninga/noe å finne på skal krasjlande i fanget mitt. Og da blir jeg skikkelig forbanna på meg selv fordi jeg forsatt sitter der, tiltaksløs og lat, mens jeg glor på en idiotisk skjerm. Særlig når jeg har fri og greier, da skal man jo liksom finne på masse? Av og til kunne jeg ønske man kunne programmere seg selv til å gjøre ting, det hadde vært smart. Ting jeg kunne gjort nå, for å ha noe meningsfyllt å gjøre, er for eksempel å:


1.Spille gitar

Jeg kan jo mange sanger nå! Og jeg vil lære meg flere barrégrep.



2.Skrive

Jeg vil komme videre på serien! Har masse andre uferdige ting jeg vil gjøre ferdig og. Lenge leve umotivasjon.


3. Lese på de siste 117 sidene i engelskboka jeg skal være ferdig med til...tirsdag(da er det tid for analyse, hurra for det).


4.Se på Bullet in a Bible!

Hvorfor GJØR jeg ikke det?! Ah, jo, det er for langt å gå til CD-hylla. Poor me.

5.
Slutte å skrive sytete, apatiske innlegg og gå legge meg.

Tror vi går for sistnevnte jeg.
(Også skal man utnytte resten av ferien litt bedre enn kvelden her)

4 kommentarer:

  1. "Noen ganger kjeder jeg meg så sinnsykt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Også blir jeg i kjede-deppe-humør, og gidder ikke å finne på noe selv om det er masse jeg kunne ha gjort. Det er som en slags dvalemodus. Som om jeg venter på at underholdninga/noe å finne på skal krasjlande i fanget mitt. Og da blir jeg skikkelig forbanna på meg selv fordi jeg forsatt sitter der, tiltaksløs og lat, mens jeg glor på en idiotisk skjerm. Særlig når jeg har fri og greier, da skal man jo liksom finne på masse? Av og til kunne jeg ønske man kunne programmere seg selv til å gjøre ting, det hadde vært smart."

    SO TRUE.

    SvarSlett
  2. Glad jeg ikke er alene...:D hehe.

    SvarSlett
  3. Jeg er alt for flink til å bare sitte å vente på at ting skal skje... :( Og jeg er enig, det frister å kaste den ut vinduet, men det hadde blitt litt trist etterpå :(

    SvarSlett
  4. Sv; jaa, det gjør jeg alt for ofte :p kanskje det er derfor den er sånn som den er? Jeg tror jeg må begynne å si snille ting til den istedenfor...

    SvarSlett