lørdag 27. februar 2010

Sånn føles det å leve

Å trekke til sides gardina om morgenen og kjenne sola varme gjennom glasset. Å sitte på verandaen å drikke kald appelsinjus fra sugerør. Å lukke øynene mens du får gåsehud av varmen. Å ha musikk i ørene og drømme deg bort mens du vifter med nakne tær. Å gå ut av døra uten å ta på sko. Å gå barfot i nyklipt gress. Å spise jordbær rett fra kurva. Å sitte i skyggen å lese ei bok. Å hoppe utafor brygga for å løpe rett opp å ta en varm dusj. Å kjenne varm vind i ryggen. Å smile med hele kroppen.



Spoleknapp, noen...?!

6 kommentarer:

  1. SPOLEKNAPP MOTTAS MED TAKK! :)
    jeg tror jeg skal prøve det pc-trikset altså... Og jeg ønsker meg curlingbukse. Jeg skreiv akkurat på facebook at jeg ønsker meg det! DET HADDE JEG FÅTT OPPMERKSOMHET FOR PÅ KONSERTEN! :O *line fikk en ny idè...*

    SvarSlett
  2. hahaha, ja. det er det vi kommer til å bli husket for :D Jeg heter Line Svåsand :)
    Du må legge meg til som venn! ^^,

    SvarSlett
  3. Ja, hadde ikke vært så dumt med sommer nå, til tross for at jeg... ikke tør å glede meg, egentlig. Vil faen ikke slutte på skolen.

    SvarSlett
  4. 96 <3 Tenk når vi kan si sånn da; IMORGEN! :O :D

    SvarSlett