fredag 5. mars 2010

Fordi jeg elsker dem



og fordi jeg vil at tida skal gå FORT, NÅ.

6 kommentarer:

  1. ååå... Jeg misunner deg :(

    SvarSlett
  2. Sv; hehe, paradise hotel er sykt tragisk ja, men jeg blir hekta på det x) lol...
    Hove blir nok kjempebra ja! Jeg får liksom se 4 av yndlingsbanda mine! :3 Likevel, så ville jeg nesten heller reist på GD-konserten... :p

    SvarSlett
  3. Sv; jo, har tenkt på det, men jeg har ikke penger til det, siden jeg må spare alt til hove :S Åsså har jeg jo en billett til GD i Oslo, som jeg må stresse med å få solgt...

    SvarSlett
  4. Ikke lenge igjen nå! Du får kose deg masse og ta mange bilder :D

    SV:
    Jeg fikk kaffe gjennom nesa da han sa det!

    Haha, så klart, det husker jeg også veldig godt, i den sirkelen hvor vi diskuterte hva vi skulle gjøre med videregående.
    Er rimelig sikker på at jeg nevnte det i kåseriet også :D
    Vedkommende var Christian, min forhåpentlige Byåsen-roomie to be. Jeg elsker å være omgitt av morsomme, geniale personer. Og så slipper man å bekymre seg for å være morsom og genial selv, når andre gjør det for en!

    SvarSlett
  5. Ååååååh, skal du sjå dei ein gong til? Omg, blodfan, I like! :D Stå på, du er heldig! :D

    sv; Eg skal ha på samme plass som Aleksander, teit nok xD Men eg skal ha på motsatt hand, og eg skal ha ein tretrinnstatovering; no, når eg fyller atten skal eg ha ein g-nøkkel. Etterpå, når eg har gjort ferdig året på folkehøgskule skal eg ha ein g-nøkkel så det blir sjåande slik ut;
    http://media.photobucket.com/image/music%20tattoo/SuzieQu4u/music_note_heart_tattoo.jpg
    Etter eg er ferdig med musikkterapi-studie skal eg tattovere "Harmony" i ei fin skrift over :) Også skal eg ha eit ordtak av H.C. Andersen ein plass :)

    SvarSlett
  6. Ikkje g-nøkkel, men f-nøkkel. Altså eg skal ha EIN g-nøkkel og EIN f-nøkkel (zomg, me be dumb 8D) Mwaha, håpar du forstod det xD

    SvarSlett