mandag 11. januar 2010

Tester brunkrem, tannblekning og onepiece

Jeg kjenner jeg blir frustrert. Når man trykker seg innpå blogg.no og blar seg nedover den beryktede topplista(noe jeg har gjort en del ganger av nysgjerrighet), er det skremmende hva man finner. Jeg blir faktisk litt bekymra når jeg ser hva slags type blogger som dominerer der- er det virkelig sånt folk flest vil lese om? Mote, dagens outfit, "Tester tannbleking", dagens innkjøp, "idag dro jeg til byen og hang før jeg dro hjem og spiste middag," osv. Jeg mener- hva er det med det som gjør at så mange tusen vil lese det? Selvfølgelig har jeg ikke noe i mot folk som interesserer seg for mote, jeg påstår ikke at mine interesser er 'bedre'. Men det er(så godt som) bare sånne blogger. Hvor mange finner du som ikke anbefaler produkter, aldri har lagt ut en outfit og som ikke har bilde av seg selv på headeren? Ekstremt få. Jeg blir bare lei, kunne ønske det var litt mer variasjon...

Jeg liker blogger der folk skriver om seg selv, og ikke det standardmennesket de prøver å framstå som. Folk som skriver hva de virkelig mener og er, og som ikke er redd for å vise det. Det er rart hvor utrolig lett man kan merke at noen ikke er seg selv, bare på ei nettside.

Meen ja. Har jo egentlig kommet fram til at jeg ikke oppfyller noen av disse kriteriene, desverre. Så får vel bare springe å kjøpe inn tannblekingssett og et fancy digitalkamera jeg kan ta blitzoutfit i speilet med: ) Så havner jeg kanskje på topplista en dag.....

7 kommentarer:

  1. Hahahaha! Er så enig. Med mindre jeg faktisk kjenner personene det gjelder, er sånne blogger dritkjedelige å lese. Skjønner det ikke.

    SvarSlett
  2. Ja, ikke sant. Det er nesten litt synd på dem:P

    SvarSlett
  3. Så altfor enig! Heidi Alexandra's blogg er jo definitivt verst. Jeg får så lyst til å ommøblere ansiktet hennes når jeg leser dem. Hun har så mange dustete påståelser som ikke henger på greip i det hele tatt. Som da t-banen var forsinket fordi en person hadde kastet seg foran for å ta sitt eget liv påsto hun at den personen var "egoistisk", at uteliggere har valgt å være uteliggere, at bønder også er egoistiske fordi de kjører traktor på veien og at det er like ille for henne å gå uten sminke som det er for barn å sulte i Afrika.
    Og så skal hun jo bli "president", og en av idéene er å stue bort alle med Aids til en egen verdensdel. Wtf, Apartheid gogogo?

    SvarSlett
  4. Påstander mente jeg så klart, og "den" :P

    SvarSlett
  5. Veldig, veldig enig der! Jeg har desverre gått innpå en del ganger; noe jeg ikke skjønner hvorfor jeg gjør siden jeg får lyst til å legge meg ned på gulvet og hyle høyt hver gang jeg leser denxD I starten var jeg overbevist om at det måtte være en person som kødda, men fant jo ut at hun virkelig så ut til å mene alvor. Det mest tragiske er at hun virkelig tror hun er verdens overhode ellerno, og at alle tilber henne. Men bra underholdning da i det minste:D hoho. Har du forresten sett videobloggene hennes? Jeg holder på å dø av den stemmen hver gang!x)

    SvarSlett
  6. Jeg klarer heller ikke å la være. Det er vel gøy å se at det er mulig å være så lobotomert antar jeg :P

    Jeg var også helt sikker på at hun var et Troll først, men hun er faktisk dønn seriøs o_o
    Ja, jeg også! xD Jeg var innom en liten tur nå fordi jeg kom på det. Det var en ny med dialekter der, og hun failet så utrolig hardt at det ikke burde vært mulig =D

    SvarSlett
  7. Haha, tror du har et poeng derxD

    Jeg og faktisk, hehe... ganske gøy å høre "nord-trøndersken" hennes:D

    SvarSlett